Buy me löööv

Jag kommer aldrig bli klok på hur jävla dyrt det kan vara att åka till Stavanger. Eller hur omöjligt det är att hitta något annat transportmedel är snordyrt flyg med typ 5 byten. För att åka till våra vikinggrannar? Funderar på hur alla norrmän har råd att åka till Halmstad och springa på donken hela tiden. Det är ju fasiken långt ju. Hur i h-vete kommer dom hit?

Ska ringa och wayna lite för honom snart, han kanske går och bär på någon ultimat lösning som går ut på att skumpa på ett tåg eller kalva över relingen på nån jävla båt.

Lägger mig tidigt ikväll för jag har lite timmar att ta igen sen inatt. Känner att jag vill vara laddad för Danmark och The Möte med chefen.

HELL YEAH, jag hittade mina tröjor!

Hångel hej

Kommentarer
Postat av: sofia

VI SES PÅ TORSDAG!

2008-08-05 @ 15:41:17
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0