Better being ugly than made out of glass

Kärlekstrubbel är inte när man förlorar någon
Det är när man förlorar sig själv på grund av någon.
Jag tänker fan inte förlora något hos mig själv. Jag bjuder fan inte på det. Ingen jävel är värd det.

Fixar inte detta. Men jag tänker INTE ringa. Säger en kille att han ringer, så ringer väl han om han vill.
Om han inte gör det, tänker jag inte vara toffeln som ringer eller den som väntar vid telefonen.
Det går att avgöra själv hur sårbar man vill vara. Jag brukar beté mig omoget i vilket fall som helst.
Hur bra ser det ut när man skiter i allt annat och bara waynar?
Hur bra ser det ut när man slänger på flera skal och låtsas att man är en känslokall idiot som raggar på allt på två ben?

Nä, nu ska jag städa mitt rum, lägga ansiktsmask och fortsätta prata med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0