...and she became the girl from yesterday

Ha ha.
Jag skrattar inte för att det är kul.
Det är bara så jävla sorgligt att någon faktiskt kan vara så jävla felkonstruerad. Så störande otaktisk.
Jag är verkligen ett offer.

Blir bara så rädd ibland. Människor som enligt dem själva, älskar sina flick/pojkvänner, kan förvandlas till retards utan någon moral. Det är verkligen så. Killen som försöker hångla upp DIG mot väggen på festen kan lika gärna ha stadigt förhållande sedan två år tillbaka. Har du tur jobbar den stackars bruden natt, så du behöver inte vara ute förrän klockan åtta dagen därpå.
Är hela grejen riktigt störd kan du till och med få lyssna på hur kär han är. I sin flickvän.

Jag antar att "tjejen från igår" kommer få det i sitt ansikte så småningom.
Jag antar att jag helt enkelt aldrig kommer att kunna lita på min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: ellie

men alla killar är inte så, så du kan säkert lita på honom :)

2008-08-18 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0