Espresso, ibumetin och smink= du är inte sjukare än du ser ut...?

Nu är det slut med knarket, säger mamma. Hon anser att jag aldrig kommer bli frisk om jag går på espresso och värktabletter. Tråkigt. Då får jag väl återgå till liggande läge, sitta uppe mitt i natten, gny lite och tycka synd om mig själv. Egentligen är det ju bara mitt fel att det blev såhär, för det var ju jag som valde att ha den här jävla influensan.
Imorgon är en ny dag, funderar på att liksom idag inleda den med en feting-espresso, cola light och jävla massa värktabletter. Allt koffeinet gjorde nämligen mig speedad hela dagen, sprang omkring som  en sönderspacklad och skållad råtta fram till halv fem. Ganska uppfriskande faktiskt, kändes liksom inte som jag.
 
Fan vad jag svär och klagar. Men, mina vänner, mina glansdagar kommer. You'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0