En jävla lögnare som inte pallar rensa rabatten

Tyvärr. Jag har det ganska lugnt på pluggfronten nu. Inte lugnt, men det är inte så man stressar ihjäl sig eller så. I ärlighetens namn tror jag att jag tog lov någon gång i höstas och stannade där. Sen jävlar körde jag järnet i några veckor, hade lite betygspanik kanske.
Men som sagt, nu är det ganska lugnt, men det betyder inte att jag har någon större lust att vara särskilt planerande eller intellektuell. Eller vara till nytta. Speciellt inte när jag själv inte vinner någonting på det. För vad är tråkigare än att rensa rabatten och vad får jag ut av det?

Förresten står det en skitstor bil med flak och cementblandare utanför vårt hus igen. Det är så jävla irriterande, skymmer inte solen men den är så ful med sin närvaro. Kan dom inte bara fixa vad de nu håller på med i källaren. Jag blir IRRITERAD! Jag kämpade mig för fan NER för backen när jag skulle hem och jag fick grus mellan tänderna. Ge mig ro!

Jag värmde någon kycklingtjohejs med sötsur sås typ från Findus som inte smakar särskilt mycket. I andras munnar. Med mina smaklökar smakar det fyllekinamat och det pallar jag inte riktigt med. Så jag dränkte skiten i ketschup och höll god min. Tänker på barnen i Afrika.

Kommentarer
Postat av: sofia

nawie poor baby ;)

2008-05-03 @ 16:26:30
URL: http://www.mydisguise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0