Blondinbella

Nu när man har varit sjuk har man haft möjlighet (eller varit så pass uttråkad) att man har kunnat ragga lite bloggar. Så jag tog faktiskt min värdefulla (?) tv-tid och kollade upp Blondinbellas blogg.
Så mycket som man hör om den måste den ju vara typ helt sjukt fantastisk, men... Nope. Jag tror inte att jag tillhör den typen som uppskattar den typen av bloggar helt enkelt, för jag blev rätt uttråkad. Som vilken blogg som helst.
Nä, jag är nog mera ute efter skvaller i mina kretsar när jag läser bloggar. Och blondinbella tillhör inte riiiktigt min vänskapskrets. Nu ska jag knarka lite ibumetin och dra iväg till mitt välbetalda donkyjobb, idag ska jag utbildas vid pommesen. Woho, mitt liv är allt bra spännande ändå.

Kommentarer
Postat av: sofia

BLONDINBELLA IS THE SHIET!! got to love that woman!! förresten, var ska vi ses imorgon?

2008-04-15 @ 22:23:58
URL: http://www.mydisguise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0