söndag

Jag känner mig ganska utvilad, känns nästan okej att släpa sig till skolan fem dagar i streck nu.
Helgen har varit en nykter, skön och varierad en. Fredagens lilla kalas med Lovisa, Sofie, Frida och Rickard var sjukt mysigt. På bussen hem kunde jag sakna Malin och dom, fast eftersom jag hade feber hade det nog inte varit en god idé att vara hemma hos Sebbe och shotta absint.
Anyway, våra primitiva sidor smög sig fram när vi hade Wii-time. Finns inspelat, så jag får nog vara rätt snäll nu :P Vi skulle kollat på Wildkids, men vi blev rätt okoncentrerade. Tack för en underbar kväll :)

Igår skulle Spet aktivera oss med poker med marker och sånt, men vi orkade inte lära oss. Vi övertalade allt folk att spela "finns i sjön" istället. Jag vann :D
slog även rekordet att komma hem därifrån tidigt. Var hemma runt 3, och vaknade utvilad och trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0