Reformernas och magknipens dag

Så du vet bara (den som jag fick en kommentar av) så handlade inte "som ett kvitto" om dej... Bara lite annat tjafs i vardagen ;) Men tack för kommentaren ändå, den värmde :)
Och NU till dej kan jag som ett svar säga att jag har gjort massa idiotiska saker, men det är bara att bita ihop och fortsätta med det som finns framför en. Jag förstörde hela mitt liv på en höst. Jag står också för allt jag sagt och gjort, men ingen orkar älta för alltid. Tänker också tillbaka, vi var grymma :) *ler.

Kan ni fatta vad som har hänt idag? Jag har ätit KÖTT! :D Både till lunch o middag.
Det resulterade såklart i lite magknip men annars helt ok. Jag ska nog bli muslim, tror jag, nötkött är skonsammare för min mage. Dessutom har jag bytt ut min Latte mot Cappucino (mest för att förvirra Maria, men ändå ;) )

Sa jag att jag klappade Tiger igår förresten? Har inte rört kattskrällena på ett år, men dom behöver ju lite kärlek. Även om jag tvättade händerna typ tio gånger efteråt så tycker jag att jag har gjort framsteg med dom.
Frida höll med mig om att min och Sofies obsession med desificeringsmedel (bakteriedödande) skulle behandlas psykiskt innan vi investerade i det.

Har gjort lite inhandlingar inför tjejmiddagen imon, ska bli apakul :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :) men ville ändå bara att du skulle vet :)

2007-10-06 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0