Råtta på sladd --> Eld i röven

Fatta vilken grym människa jag är eller! Idag har jag varit helt exemplarisk, jättesnäll och jätteduktig.
Jag vaknade och mådde skit, samvetet gnagde som en liten råtta på en tunn elektrisk sladd. Herregud. Vaknade tidigt, men kunde inte somna om, råttan gnagde, fakk it! Satt och hängde på msn tills folk började strömma in och döda råttjävlen. Så nu har ångesten nästan lagt sig.

Erbjöd mig entusiastiskt att bränna ner en skiva till mamma med hennes favoritlåtar, städade, dammade, vädrade och dammsög mitt rum och skrev en lista över vad jag skulle plugga. Det mest fantastiska av allt är att jag har gjort det jag skrev upp (med undantag från matten då, jag är ingen utomjording). Dessutom har jag till viss del rätt ut (eller iallafall försvarat mig) diverse händelser.

Har bestämt mig för att ruttna hemma ikväll. Har blivit så sent varje kväll och så känner jag för att vara lite tönt ikväll. Ångestdämpande :) Jag borde fett lätt göra fler misstag. Blir sån jäkla fart på mig. Eld i röven liksom, jag åstadkommer äntligen ngt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0