Power Gun has lost the power

Jag hatar golf. Men det var trevligt att vara uppe på scenen på stora torg och inviga. Snäppet roligare var det dock att göra 50/60- talsshowen där. Under soundchecket kom jag på mig själv att vilja röra en kändis som man har sett på tv.  Det är coolt. (patetiskt och svenskt.)

Dagen började rätt pissigt. Mitt jävla referat låg och gosade i min dator här hemma, när det borde ligga på first class för utskrift och inlämning till Gunsan. Inget snack, jag flåsade mig hemmåt på min kära cykel och skickade det. Förresten tänker jag elaka och dumma tankar när jag ser Power Gun. Det blir ännu värre nu, på svenska så tappade Power Gun sin Power.

hänt sånna grejer hela dagen. Men jag ska inte svartmåla den här torsdagen. nej, jag ska bli så där irriterande positiv.

"Solen går upp. Nu kommer döden" Dagens citat av Lovisa. Fri tolkning säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0