måndags toppen/botten

3 toppen

- Jag skrev min naturkunskap på en halvtimme
- Jag, Mia, Hanna och Josefine sjöng "sway" på musiken. Mkt kul :)
- Stefan lyssnar på Simons "Kalle-anka-tecno-musik", och undrar om han inte är mobbad i skolan.


3 botten

- Jag kommer till skolan och känner mig stolt över att jag övat lite på redovisningen i NO. Får reda på att man skulle ha en datorskriven uppsats också. FAKK.
- En trög snubbe försöker betala med utländska mynt på Espresso House, vilket leder till att jag missar bussen och tvingas sitta o frysa asset av mig i en halvtimme.
- Kände mest för sallad idag. Mår illa och känner mig inte så inne på att äta alls. Kommer nog vara trött imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0