Jag ska uppfinna nya cluedo

Kören slutade en timme och en kvart försent och jag missade bussen precis. Driva omkring i stan en halvtimme. Kul. Måste varit min lyckodag för jag sprang på emma med en kopp oboy med glass från donken. Tiden gick snabbt, vi träffade Jocke och snackade med honom en stund, sen gick min buss.
Alexander va på bussen, har inte sett han på jättelänge,. Glad man blir av cool-insidents.

Hemma väntade E. :) Det är underbart att se nyförälskade människor.
Sen såg jag min historiebok. Fan,

Jag ska uppfinna nya cluedo med läxor som mordvapen och "tajt stulen t-shirt från barnavdelningen" som mördare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums!

2007-09-19 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0