Jag säger bara MÅNDAG.

Jag har städat nu. Massor, ganska mycket utrensning. Egentligen har jag ju psykologi tills imorgon, men jag orkar liksom inte. Då blir det att städa, det brukar bli det när jag är stressad. När det blir för mycket "jag borde".

Är väldigt trött. Dagen började med att kattjävlarna en i taget (sture klockan 3 och tiger klockan 5) kände sig lite kissenödiga och ville ut. Krafsade hårt på dörren som på en skräckfilm och gav upp små hemska jamande ljud. Som tur var, var jag så pass trött att jag inte hann reflektera över att ingen mer än jag var hemma. (sen var det ju demontimme också hahah)
(I sådana äckliga filmer kommer dom klockan 3)

Dagens första lektion var NO med ödlestefan och flinmaria på galgberget. Det gick åt skogen, och jag cyklade dit. Som en liten bonus fick jag och lovisa hänga med på en liten expedition för att komma till fridas cykel. Jag kommer att dö av träningsvärk för vi hade dans utan uppvärmning idag också.
Behöver jag nämna ngt om musiken?

Har iallafall lagat mat och ätit nu. Mkt duktigt och mkt lugnt hemma. Kände mig dock inte så hungrig men men.. brukar bli så om jag rör mig mycket... sen om det är omedvetet luretrick vet man ju aldrig.
Psykologi var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0