Ja, vad säger man?

Ingen ursäkt är nog för igår kväll, för det är kanske inte så mycket som handlar om ord. Det som började så bra, med supermysiga presenter och supermysiga människor mynnade ut till en pinsam soppa som gick ut på att de fick ta ansvar för mej. Nära att få sparken och sviker en massa. Det är då man börjar fundera.
Och det är nog så. Jag är lite som en kärna med massa ludd på så att man omöjligt kan se kontrasten. Så fort folk tror att de vet hur jag ser ut så blir det ännu lurvigare.

Jag var på inflyttningsfest ikväll och voila jag sitter här HEMMA klockan ett och har tackat ner till massa alkohol. Fast Malin och jag är ju som vi är utan alkohol ;)
Funderar ut lite straff till mig själv, jag borde inte få träffa tjejerna på lunch imorgon för jag vill så gärna och det är EGO!

Hoppas det löste sig med sofias små konsekvenser av sin speciella naturupplevelse igår, hehe. Det om något var rätt kul för det låg massa löv i soffan.

Kommentarer
Postat av: sofia.

NEEEJ. hahahah fan >.<

2007-09-30 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0