I takt med höstlöven

Jag hatar hatar hatar hösten. Vill inte vara här mer. Vill bara slå alla irritationsobjekt jag har, och ta med de som jag tycker om någonstans.

När jag cyklade hem över höstlöven precis, kände jag mig som för ett år sedan. Förra hösten kan gå och dö, även om jag stundtals tyckte om den. Även om jag förstörde mitt liv och sög ut hjärnan på logik.

Räknestuga imorgon på min sovmorgon. Helvete heller, jag är ett hopplöst fall. Jag kan lika omöjligt fatta skiten som att hitta mattelärarens fruktansvärda jeans eller svenskalärarens gigantiska tröja.

Kommentarer
Postat av: VääS

hahah jag har också svårt att fatta.. kunde inte koncentrera mig alls på matten.. Röda rutor liksom.. WHAT??!??

2007-09-20 @ 23:31:18
URL: http://lippshit.blogg.se
Postat av: Anonym

tänk om man ändå förstod vad som hände förra hösten och stoppat det :S

2007-09-21 @ 12:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0