Freud skulle ha sagt att jag gjorde det med flit. Omedvetet.

Jag är en väldigt lat människa egentligen. Det kändes jobbigt att börja klockan 10 och sluta vid halv två idag.

Efter skolan hade vi värsta te-myset hemma hos Lovisa, snackade skit, allvar och kissade om vart annat. Skulle kunna ha det så hela hösten.

Jag ska skolka imorgon, jag hatar Ön, vindskydd, regn och skit som hör friluftsdagar till. Fast man kan ju friskna till frammåt eftermiddagen, vi ska nämligen bränna löner imorgon.
Fast jag borde verkligen sätta tänderna i psykologin, jag börjar starkt ifrågasätta mitt intresse för psykologi.
Känner mig ganska nollad nä det gäller psykologi. Nu kommer jag få massor med kritik, men jag börjar bli lite trött på dom lektionerna, hade väntat mig mer diskutioner och så tror jag. Dock tycker alla att Sara är jättebra, men det är väl för att hela hon är så jäkla snygg i sina störtcoola outfits. Bätäendepäspäktive skulle kunna göras intressantare.

Är iallafall stolt över att jag har handlat idag, insåg runt åtta att det var lite snålt med käk hemma, så det var bara att hoppa upp på cykeln och iväg till coop. Eftersom jag hade varit ensam hemma i ungefär 2 timmar, var jag lite pratsugen och hade ett riktigt trevligt samtal med de sociala tanterna som jobbar där. Typiskt mig. Jag tycker om att prata med främlingar. Om konstiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0