Fåfängan söker en segertroffé

Jag har övat lite på naturkunskapen, rätt tungt att sätta igång men det var inte särskilt svårt. Fast jag hatar atomer. (eller jag hatar faktiskt inte dom, hata är ett starkt ord som man använder alldeles för mycket.) Dessutom är allt uppbyggt av atomer. All maaateeeria är uppbyggt av en byggsten som kallas atooomer. Usch, jag är störd.

Tittade på barnsjukhuset om en tjej som hade haft anorexi. Det är i sånna ögonblick som jag fattar att jag hellre är tjock än instängd. Vem vill sitta i en grop och inte se annat än tabeller, mat och sina egna joggingskor?
Visste du förresten att en människa som ätit dåligt ett tag skulle behöva äta ungefär 6 kg chokladmousse utöver den vanliga maten för att gå upp ett enda kilo? Läskigt ;)
 
Ska packa dansgrejorna nu, längtar till Onsdag, då får jag dansskor :D Kom precis på att jag skulle städat toaletterna idag. Jag lovade mamma för att hon skulle komma och hämta mig. Oops sånt slinker undan rätt lätt. Jag hänvisar till psykologilektionerna.

Klockan är 21:21 måste önska mig något! Önskar, en typisk maja-önskning. Fast jag har kommit på något som är bättre än klockslag när man önskar. Vilja. Vill jag, kan jag. Allt.
Jag vill få alla rätt på provet imorgon, men inte tillräckligt mycket för att orka plugga. Intressant. Allt har inte samma värde. Deep shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0