dagens topp/botten

3 toppen:

>> Jag lämnade tillbaka en onödig topp som jag hade köpt. "Pengarna kommer inte tillbaka på ditt konto om några dagar", beklagade expediten. Jag log lyckligt och sa att det var jättebra för då har jag pengar kvar sen.

>> Malin. L rotar i wasten. "varför slänger man en paj"?

>> Malin och jag försöker ta oss till Österskans på 2 minuter från Spet. Lyckat *not. Det var dock skönt att inte behöva betala nattaxa, för jag lyckades få skjuts.




3 botten:

>> Jävla Ronnie backar genom drivern efter stängning. Notera att vi var 6 pers i hans minibil och att jag och Malin fick blickar från Dior. Idag undrade hon om vi åkte fast.
>> Dennis var på dåligt humör och vägrade skicka oss på rast samtidigt. Jag undrar om det var för att jag inte lade märke till hans hår direkt.
>> Det kommer bli en tråkig kväll tack vare Naturkunskapen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0