Clabbe is gone, but the evil remains.

Har precis tittat på Idol nu. Gottar mig nöjt i andras tabbar och hemska röster. Tyvärr var det inte i Göteborg idag, då kanske jag har sett en skymt av några kändisar.
Det har varit en skön dag idag, tycker om tisdagar. psykologi, engelska och ett lagom flummigt klassråd. Simon var generös och bjöd på marränger från hemköp och Sp06k enades om hur vi skulle se ut på plåtningen. Jag hatar fotografering, men gillar idén.
Solosången gick la sådär, rösten gör dock fortfarande lite som den vill efter förkylningen.

Träffade Emma inne i stan. Vi tog en lång fika och snackade lite skit. Sen var det meningen att jag skulle gå hem, men sen blev vi shoppingsugna så...
Såg Tom också, aslängesen. måste ses och göra ingenting.fick färskt skvaller från honom och nu ska jag ringa Frida och checka läget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0