What happens in Fyllinge, stays in Fyllinge ;)

Laddning inför onsdagen pågår. Fan vad jag inte gillar onsdagar. Idrott och matte ligger mitt på dagen så det fnns ju ingen anledning att försova sig, för då missar jag engelskan.

Lata majsan är trött idag, trots att hon började klockan tio och slutade halv tre med solosången. Det blev fika sen, med Lovisa, Frida, Sofie och så Freud och hans mer eller mindre smarta teorier. Själv är jag redan trött på honom, och tycker att han borde ha haft en annan hobby istället för att ge människors pinsamma beteenden en massa krångliga namn.
Ändå blir det stundtals intressant om man fattar vad han menar. Sexfixerade gubbe.

Kommentarer
Postat av: sofie

jo men han är en jobbig gubbe med stundtals smarta ideer som ibland ballar ut och blir sexflummiga.

2007-10-02 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0