Vattenpipa :)


Jag känner mig abolut inte taggad inför spanskaprovet imorgon, och jag har knappt övat.
Men om jag hade suttit hemma och pluggat hela dagen hade jag dött, jag har egna prioriteringar och folk får tycka vad de vill. Jag behöver en break nu, kan komma tillbaka och sköta mig efter lovet, men jag kan inte mer nu, då går jag ner i en depression eller något.
Det funkar inte att ta med sig massa hem och gnaga på. Skadligt.

Idag inhandlade jag, emma, malin och robin en vattenpipa!  Den var jättefin, och vi kom till och med ihåg att köpa kol. Fikade på en gigantisk kesobaguette som inte smakade så mycket...Mkt trevligt :) <3

Sen sprang vi på Jocke och Niklas och kom på att vi hade samma mål, så vi laddade upp lite hos dom gröna inför kommande helg.

Ems och jag köpte varsin t-shirt precis när Gina stängde så visst har lönen gått åt ;)


Kommentarer
Postat av: sofia.

DIG måste jag prata med

2007-10-26 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0