Vad lever Du för?

Jag kom inte hem från jobbet förrän efter 22 ikväll. Fick jobba över, för det kom en buss lastad med trögtänkta och hungriga sportnördar. Har inte hunnit vara hemma något emellan skolan och jobb, så jag är gaaanska trött. Nu vet jag att jag lever. Fick en tröja i L. Jävlars jävlar va ful jag var ;) Sen tänkte jag att jag hade tur, vissa skulle jobba stängning och det kan ju hålla på fram till morgonen, även om de börjar skolan åtta...

Idag kom vi på idén med att skriva upp på ett fett papper vad man lever för (inspirerat av ett av Martins mystiska upprop). Jag var den ända som inte kom på något. Hemskt?
Nja. Man kan väl säga att jag lever för kombinationen av kaos och lyckorus. Som Mintchoklad ungefär. Choklad är gott för sig, men ännu godare om man blandar med mint. Även om jag inte tycker om mint för sig. Flummigt.

Sedan kom jag dock på några saker som förgyllde min tillvaro.
Kaffelatte
Vänner
Kyssar
Närhet
Dricka te och snacka skit
Lugna morgonstunder
Sex (fast det skrev jag inte, med hänsyn till känsliga och pryda öron/ögon)
Min familj
Parta och träffa mystiska och/eller goa människor
KÖTT (just nu ;) )


Vad lever Du för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0