Trendsetter no. 1

Jag kan inte klaga. Vi har massor med strumpor hemma. Problemet är att det inte tycks finnas några matchande. Har just haft en jobbig jakt på likadana strumpor, vilket resulterade i att jag stod helt förundrad och betraktade ungefär 500 nyanser av rosa. Varför just rosa? Så sjukt opraktiskt, bara. Olika skaft/längd/storlek är det på dom också.

Nej du. Om man skulle ta och bli trendsättare och göra det trendigt med udda strumpor. Det hade varit något va?!
Barnfamiljer hade dyrkat mig som en gudinna säger jag bara!


Jag blev glad idag på dansen. Lisa sa att det syntes att jag mådde bättre, för jag hade massa kraft i min dans och i min kropp. Liten grej, men det betydde mycket.

Förresten har jag kommit på en sak som MÅSTE upp på vår "jag lever för-lista".
Bekräftelse, mina vänner. Varenda jävel lever för bekräftelse, inte minst i Sp06k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0