To do- listan - en helgklassiker

varje helg gör jag en "att-göra-lista". oftast går det åt skogen. Jag brukar dock hinna städa mitt rum för det ser ut som jag vet inte vad. Det är ju en fördel att kunna ta sig till sängen utan att behöva göra gångar.

Ikväll att jag partysugen. Det känns som om jag gjort upp planer, men jag väntar fortfarande på den ultimata festen. Det är mystiskt hur allt tycks samla sig på en och samma helg, så att man måste välja. Nästa lördag sitter man där och raggar fest med resten av halmstad. Ingen tycks ha något. Ska checka av med Malin och Emma iallafall och se om de har hittat något, annars får man la hitta på nåt annat :)

Mamma tycker att jag beter mig mystiskt. För av någon anledning beter jag mig som om jag fått någon form av elektrisk stöt och svamlar om att jag vill göra något kreativt med mitt liv.
- Du kanske ska gå på ljusbehandling eller något?


NEEEJ, JAG VILL JU HA HONOM! (men det säger jag inte, jag säger att jag vill ha ny matta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0