Tiden skiter i dig, den går ändå.

Tiden går så äckligt snabbt. Till och med mitt spanska-pass på två timmar och tio minuter. Dansen ska vi inte prata om, den går ALLTID onaturligt snabbt.
Jag fikade med Frida, Sofie och Lollo i stan. Lovisa TVINGADES till jobbig massage ;)
Herregud vad jag INTE är avundsjuk.
Jag köpte iallafall "the väska". Kärleksobjekt utan personlighet men massor av skönhet, tycker jag.

Tiden går snabbt. Jag skulle kolla bio med Malin och Emma kanske, men klockan var för sent. Sparar det kanske till imorgon. Jag behöver kanske vila, men jag är så uppe i varv att jag inte märker det så ofta.
Tänk om jag går ner i varv, jag kanske är helt slut...

Herregud, vad sugen jag var på kött idag. Efter dansen ville jag ha KÖTT. - Säger vegetarianen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0