Tick och Tack för sovmorgonen och förvirringen

Liten miss av mig igår, jag glömde visst publicera inlägget, tryckte bara på spara ;) Men men bättre sent än aldrig!

Efter duschen igår kväll, kändes det som om någon hade slagit något väldigt hårt i huvudet på mig, och även om jag läntade ut och efter emma, så slutade jag på soffan. Det var rätt härligt det också, fast som vanligt kunde jag inte koncentrera mig på tv:n. Så det blev att prata med folket som var hemma och äta bilar ;)

Morgonen nu har jag ägnat åt att kontrollera omställningen av klockan. Det ställer till det som fasiken, och det blir jättejobbigt, för jag går omkring och oroar mig för att jag ska ha missuppfattat och att jag kommer försent hela dagen.. :P

Efter jobbet ska jag direkt hem till Sofie och vi ska äntligen börja avverka vår lista av filmer vi vill se.. Sen har jag lite misstankar på att det kommer bli en hel del snatter om Göteborg också.... ÅÅÅH imorgon, då är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0