Söndag- vilodagen. In my ass.

Jag sitter just nu och lyssnar på skivan som tjejerna hade gjort åt mig, den är verkligen happy :) Det roliga är att de har tagit med låtar som de aldrig skulle lyssna på själva typ "my humps". Det är väldigt kul :D Och väldigt blandat som jag gillar.

Igår var jag med Malin på bio, vi såg "Supersugen" som var superful och superkul. Jag var på det humöret, där man slipper tänka så mycket. HÖHÖ. Vi snackade lite skit, tittade och träffade på packade människor inne i stan och var överrens om att vi aldrig såg sådär mystiska ut. Njaa. Undrar ju ;)
Jonas kom och hämtade mig i stan sedan, så att jag slapp betala nattaxa och dessutom åkte ut till Laxvik och lyssnade på musik o snackade. Jag var väldigt trött och han fick träffa trötta Maja. Surprise surprise, jag var nere i varv ;)

Jag har mycket på schemat idag, fakk sundays.

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0