...sen blev tv-tittandet en prestation

Vad är det för fel på mig som inte kan titta på tv? Jag villl ju börja följa en serie eller något. Men det slutar alltid med att jag sitter där i soffan och tänker på något annat. Ringer, läser, googlar någons namn... Vips, så har halva programmet gått, och jag har ingen aning om vad det handlar om. Jag har till och med glömt varför jag ville titta på det. Det är samma sak med film, fast det tittar jag aldrig på ensam, så med människor runt omkring mig så blir det liksom mer meningsfullt att följa med.

Fan,
Svenskaboken ligger och lurar som ett grönt litet monster. Jag hittade den jäveln under klädhögarna när jag städade. Jag förstår inte vad det är med mig. Svenska är ju ändå rätt kul. Eller?

Kanadensisk komediserie. Jag tycker ju om sånt. Nu ska jag verkligen försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0