pingvin-porr

Jag slutar aldrig att förvånas över hur äckligt litet Halmstad är.  Manliga slampor som har ihop det med alla gör att det krymper. IH, läskigt. Oj vad jag kan titta snett på folk nu ;)

Jag är nästan klar med naturkunskapen, sen ska jag ju lära mig det också. Jag kom på mig själv att längta till stundenten, för då skulle jag kunna vara riktigt jävlig mot vårt lille äckel till NK-lärare. Han är rätt igenom motbjudande.

Igår hyrde jag och Niklas en väldigt mystisk film om typ pingviner med väldigt eh.. primitiva drifter. Jag tror att det var omslaget som lockade (pingviner med masoschist-kläder, vattenpipor och mystiska kallingar) Sen tog vi fel buss hem till Malin och möttes av kalla och lagom sura alexandra och malin ;) Vi var rätt lost i söndrum.
Jag kände mig rätt glad att det inte var i andersberg för det var kallt och mörkt. Som tur var hade vi massa godis, så det blev trött men trevligt.
Emsan kunde inte komma, hon var trött och ockuperad av jobb. Stackars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0