Life is too short, baby, time is flying. I'm looking for bagage that goes with mine.

Som vanligt går mina hemmakvällar med familjen åt skogen. Det dyker alltid upp något som gör att man inte känner för att vara hemma längre, typ att man får en längtan att se hur folk har färgat håret. Onödiga smågrejer.
Det var iallafall rätt mysigt att åka runt med en brunhårig Jonas i en volvo och digga Gyllene Tider.

Nu är jag väl en dissare ;)

Det finns så mycket jag vill göra imorgon. Det enklaste alternativet hade varit om Donken ringde in mig, så att jag slapp välja. Men det är nog inte särskilt troligt att de räknar med mig en lördagmorgon längre.
Hatar verkligen stämplar.

Natti på er alla festisar. Jag är vit som snö och kommer vara superpigg imorgon. Slå det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0