Lasse på mitt rum

Ikväll är det Lars Winnerbäck, som jag skulle gått på. Om jag hade lagt pengar på det vill säga och prioriterat konserter. Jag tror inte att jag är någon konsertmänniska. Fast det är de tre Winnebäcks-tokiga brudarna som ska dit ikväll, som jag skulle gått med. Tänker på dom, och lyssnar lite på Lasse på min lilla cd-spelare ;)


För min del blir det någonting at Malins place :) Förresten testade jag Malin och Alexandra köttbullar på donken i stan igår kväll. Klockan blev alldeles för mycket alldeles för snabbt så mams fick komma och hämta mig i stan klockan tolv när jag missat sista bussen. Hon var rätt sur, så ikväll ska jag vara snäll om man ser röken av henne
innan jag drar.

Nu ska jag duscha av mig cheeseburger-oset från dagens jobb! Funderar på att laga en mysig middag med tända ljus till mams också. Om jag orkar, jag är seg som kall kolasås för jag började klockan tio imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0