Koffein och städerska, tack!

Jag tittar ut över katastrofområdet. Det ska kallas mitt sovrum. Det hade varit kul att se golvet och jag inser att min tid som ordningssam är över. Jag är en periodare, helt enkelt. Försöker väcka mig med koffein, men känner ingen större motivation för städning för det.
Jag borde iallafall göra mig iordning, bussen går om 45 minuter. Sen fika med Malin och Emma, trevligt värre :) Ems slutar klockan åtta så jag slipper att åka buss själv, så nu kommer jag inte få något konstigt ryck och ringa någon som jag inte borde ringa ;)

Emma och jag gjorde specialare idag och åt för första gången hamburgare på jobbet, stackars Erik fick göra våra konstiga men asgoa grillar :D

Imorgon ska jag ha på mig mitt masklinne. Det är nog bara jag och Sofie som har fattat hur snyggt det är med "Monki"-maskgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0