Jag säger att jag inte kan duscha nu för att jag inte kommer på någon rubrik, jag fattar i detta ögonblick att jag är för lat.

Nu är jag sådär fruktansvärt trött igen. Är helt speedad hela dagen, sen bara ligger man där som en liten klubbad säl och känner för att sova ett dygn eller så.
Efter jobbet cyklade jag direkt till vidoemix där jag träffade Sofie, Frida och Lollo. Stackars Lovisa höll på och bli sjuk, hoppas på tillfriskning tills imorgon!!!
Efter en hel del velande kom vi fram till Paris Hiltons film och Human trafficking. Vi hann inte riktigt klart med den sistnämnda men den berörde verkligen mig. Den var fruktansvärd, men väldigt bra gjord. Tyvärr kan jag ju inte säga det samma om "Pledge this", som också var fruktansvärd, men mer åt det patetiska hållet. Helt meningslös, underhållning för majsan då alltså ;)
However, det var trevligt, och Sofie bjöd på god äppelkaka och hembakta bullar :)

Vad ska jag hitta på som kan få en lat brud som jag att släpa sig till duschen?
Peeling? - För jobbigt.
Sjunga?- Nej, jag unnar min stackars mamma en god natts sömn utan mardrömmar. (Fin akustik annars.)
Nyinköpta trosor? - Det blir ändå inte enhetligt till min nattröja.
Hårinpackning? - Men snälla...
Att jag får gå och lägga mig sen? - Now you talking... ;)
Att jag får tillfälle att störa med hårfönen? - Tss, det bränns.
Att jag får vakna imorgon? - Livet är allt bra generöst egentligen.
Att jag kan köpa skor imorgon? - Det bränns, det bränns...
Att jag om ca tolv timmar är i Göteborg på äventyr, mys och shopping? WoHo, jag har hittat meningen med livet, eller meningen med duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0