Jag mår för bra för att må dåligt

Alla mår skit egentligen, och gör man inte det ska man antingen skämmas eller ta hand om dem som mår skit. (?)
Jag mår för bra för att må dåligt, men jag har ingen skyldighet att ta ansvar för någon annan.
Jag är inte egoistisk, självklart stöttar jag mina vänner så mycket jag orkar, om de behöver det. Men det  för att jag bryr mig, och för att jag vill. Inte för att jag borde. För jag är trött på att göra saker för att jag borde.

Ingen misshandlar mig, jag skär mig inte, jag spyr inte upp min mat, jag har ingen dold sexuell läggning.
Men jag mår också skit ibland, det gör väl alla?

Men det är okej att må bra. Det är gött. Tycker jag då.

Flummigt inlägg, men det är sådant jag går och tänker på när det ösregnar och läser löpsedlar till skittidingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0