Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv? :)

Jag kom på att mitt liv är rätt meningslöst, och det passar mig skitbra :D
Insikten kom när jag insåg att anledningen till att jag gick upp var ett par skor på Indiska.. Hellskotta, är det lite smått patetiskt, eller bara trevligt?

Fika och snacka skit,
fika och överanalysera,
röka vattenpipa och snacka skit,
jobba och snacka skit,
dricka alkoholhaltiga drycker och snacka ännu mer och värre skit,
fredagsluncha och prata om meningen med livet,
gå i skolan och göra mer eller mindre vettiga saker,
prata i telefon och dricka latte,
åka buss och prata med främlingar
bränna lön
och få kick och ångest samtidigt
dricka te och prata med mamma
få flashbacks av dofter,
göra oljud på gitarr och yla till,
drömma om dagen
och dagdrömma på dagen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Underbart maja, mycket du, mycket bra. Jag diggar det här :)

2007-10-28 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0