Helg och hjärtattacker

Två helt oförberedda hjärtattacker. Fan det fungerar inte för mig. Grejen är jag jag såg ful ut och jag fick inte fram mitt vanliga hej. Sen gick jag och väste hans namn, så att Sofie och Frida var tvungna till att titta bakåt.
Den andra hjärtattacken ska vi inte tala om, men jag antar att jag var rätt ful då också, flinade fult typ.

Sen fick vi alla se sådana människor. Vad är det med den här stan en fredag eftermiddag? Har alla fina pojkar varit inlåsta?

Vi åkte till Mjällby idag. Ett riktigt äventyr rätt ut på landet. Det var lite mystiskt fast de var jätteduktiga. Fast Sofie sa att jag såg ut att vara i behov av kaffe..

Det var sjysst att sitta på Ulles och skrika ut lite skit.

Nu är det iallafall helg,
Ska träffa Frida, Lovisa och Sofie hos Frida efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0