Hela mitt liv är lite NJAAAA

Det sitter liksom inte som en smäck, bara nästan... Han är fin, men avlägsen osv. Ni vet.

Nu har det börjats med julsånger och jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller le ironiskt. Hej hopp, så var det med denna sommaren.
Mamma har förhört mig lite på historian, det är rätt mysigt när hon pratar historia för i sin entusiasm låter det nästan som en saga. Lite pressigt ändå, med engelskan tills imorgon och spanskaprovet på fredag. Fast jag överlever nog.
 
Jag blev nästan lite sugen på att kolla på meangirls ikväll, och såna där äckligt amerikanska tjejgrejer. Frosseri i i-landsproblem och skitsnacksmissbruk. Mystiska tankar om B-filmer som dyker upp i huvudet när man pratar med Sofie på mobilen och Lovisa på hemtelefonen, typ American Style vettu. Rent sammanträffande och kul, fast det lät lite som en sjuk humla på ett elstängsel.

Nu ska vi se hur det går att sova med hjärtat i hjärnan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0