Grattis syster!

Idag har jag gjort mitt äckliga psykologiprov. Det värsta är att jag tror att jag börjar bli uppriktigt intresserad.

Sedan åt jag systrarna, mamma och pappa ute. Det var jättemysigt :)
Det var kul att träffa pappa igen, det var ett tag sedan. Förresten har han varit snus-fri i över en månad! Jag är jättestolt och impad. Nu har han börjat med kanelyoghurt! :D
Själv har man ju sina mindre glamorösa ovanor. Jag ska skärpa mig.

- Jag ska sluta stå sådär fånigt med händerna (typ Höjman-style)
- Jag ska sluta knarka koffein (igår blev det massa kaffe och en liter cola-light för att orka sig igenom dagen)
- Jag ska sova åtta timmar varje natt (inte åtta timmar varje helg)
- Jag ska dricka 2 liter vatten om dagen (andra drycker som INNEHÅLLER vatten räknas inte.
- Jag ska bre egna knäckebröd istället för att köpa färdiga (som är så snuskigt goda, men dåligt för miljön)
- Jag ska börja ta foto med diggon och dokumentera mitt liv.
- Jag ska lära mig gitarr. TÅLAMOD!

...massa grejer.
Frida snodde förresten min svarta klänning. Hon klagade på att hon inte hade något att ta på sig ikväll, sen råkade hon glömma att ta av den innan hon åkte. Smart drag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0