Fri som en fågel

Bara för att varenda jäkel har fria sms betyder det inte att JAG har det, eller att JAG tycker om att skriva sms en gång per sekund! GAH. Varför ska hela världen vara så äckligt känsliga och överanalyserande?!

Jag låtsas att jag inte fattar, sen avböjer jag artigt. För jag vill faktiskt kolla på Filippa Bark ikväll och däcka i soffan. Varför värdesätter man inte lite komfort och avslappning?

Jag vill för mycket nyttigt, mest för att det är bra saker. Det funkar så länge man har det gratis och så länge det finns inom räckhåll. Men jag har gått elva år i skolan och det börjar faktiskt att kännas. 
Jag vill ut, jag vill jobba och tjäna mina egna pengar, skaffa en billig liten kvart med en mystiska möbler. Släpa hem vilket pack jag vill, gå runt i för lite kläder, sjunga högt och falskt... Ja, ni fattar.

Nu ska jag laga lunchmat tills imorgon, för jag känner mig mindre tänd på familjen Dafgård efter en veckas intensivt samarbete med mikron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0