Fin present.

Dans yippi! :)

Jag hade fått en fin present när jag kom hem. Massa fjädrar på gräsmattan och bredvid ett välslaktat fågellik. Vilka underbara små kisar jag har, vill bara krama och gosa med dom! *not
Jag undrar om skatorna kommer och tar det, dom brukar hugga in på kaninerna (som för övrigt är lika stora som mina katter). Fast är det inte lite mysko, kanibaliskt liksom?
Nej, jag kan ju säga att vår relation har backat ännu mer nu.

Psykologi psykologi... Jag hatar prov. Krockar med kören gör det med. Sing-mari skulle inte förstå.


Det är väl inte sså divigt att stå sådär med händerna som jag gör, jag tycker bara det ser stört ut ;) Höjman-varning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0