Egentligen vill jag bara sova

Jag fattar ingenting. Sån huvudvärk så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Jag har druckit massor med vatten
Jag har ätit en bra lunch
Jag har ätit mellanmål
Jag har druckit kaffe
Jag har andats frisk luft
Jag har kramats

Hatar att erkänna det, men jag tror att jag behöver vila. Det är natt om 6 timmar, och tills dess ska jag ha en jävla massa gjort. Vi har inga värktabletter hemma. Ska rota igenom min gamla väska och se vad man hittar där. Jag har ett svagt minne av att Sofia droppade ner några panodil där när jag skulle jobba bakis :)

Jag fick goa tider WOHO!

Var på elevrådsmöte idag. Jag har alltid undrat hur det var, för jag har varit suppleant sen ettan. Efter att man hade diskuterat fakking vattenflaskor i 20 minuter kom jag på att det inte var min grej alls. Tack och lov erbjöd sig Sofie att hänga med, så nu vet båda att vi ALDRIG vill uppleva något liknande igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0