ännu en helg.

Nu var det slut på det roliga, tack nu börjar en ny vecka. Jag känner mig inte särskilt motiverad, kommer knappt hinna träffa folk. Fast en och annan fika slinker alltid emellan plugget. Jag menar, man måste ju äta, då kan man ju snacka skit samidigt... ;)
Mitt  liv i ett nötskal.

Jag kan typ inte NK:n. Jag funderar på att försova mig, men jag måste lära mig att möta mina problem halvvägs och konsekvenserna av för mycket dagdrömmande, pingvinfilmer och allt annat mys som man gärna hittar på på helgerna.

Ibland önskar jag att jag var en sån där mystisk människa som satt på biblioteket med en jättetjock bok och en stor kopp te framför sig hela dagarna. Men jag kommer aldrig bli sådan.
Ibland önskar jag att jag bara kunde slänga mig ensam framför tv:n och fullfölja en hel film och njuta av den. Men det fungerar liksom inte. Jag kan ändå inte påverka filmen dä jag sitter. Den slutar ändå, och visst är det kul om man är flera. Men är jag ensam, då blir det bara... trist och interaktivt :S
Ibland önskar jag att jag var en naturtjej som plockade svamp och kokade kaffe på färskmalda bönor åt sin mamma. Jag är burkchampioner och pulvercappuchino.
Ibland önskar jag att jag hade tid till att fundera varför jag är som jag är (är jag lat eller bara.. lite slö? Eller har jag prioriterat?)
Ibland önskar jag att jag kunde sluta flumma och BARA GÅ OCH LÄGGA SIG OCH PACKA DOM JÄVLA DANSKLÄDERNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0