23:23

Jag har haft alldeles för mkt snack och för lite verkstad idag. Jag städade iallafall mitt rum och hjälpte mamma att duka, så lite finns väl på duktighetskontot ;)

Sofia och jag satt och myste på espressohouse utomhus draperade i filtar och överanalyserade saker. Mystiska människor som vill synas men ändå inte... HRM.
Helt klart najs och fan så mycket mer givande än min retliga psykologibok som ligger och blänger på mig.
Nästa gång vill jag ha en kopp förresten :)

Och TYVÄRR missade jag släktträffen hemma (som för övrigt inte är min släkt) Jag halkade under sura blickar in en timme för sent och våndades i tjugo minuter. Jag gick när de försökte förklara vad "bög-testet" innebar för min stackars 85-åriga låssasgammelfarmor. Stefan svävade iväg lite väl mycket när han försökte förklara dagens slangar för homosexuella ;)

Sen träffade jag Ellinor för första gången på länge. Hon va go och glad och luktade fortfarande korv och mos :P


Imorgon ska vi ha extra dans och ingen musik. Woho, det tycker vi om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0