Särmatte eller sovmorgon? Pest eller fest?

Ikväll träffade jag E. Vi var hemma hos honom och kollade på film :) Vi såg Epic Movie som var lite mysko men rätt kul.

När jag kom hem hade mams köpt en chokladkalender till mig, och hon såg helt förtjust ut. Jag antar att det blir så när man ser att ens yngsta dotter tar emot en chokladkalender. När jag tänker på det har jag faktiskt inte haft det på flera år. Chokladen i sånna brukar dock vara lite lätt skabb, men är det jul så är det... ;)

Varför står det "Köp ej godkänt" när vi står inne på coop och handlar banan? Varför i helskotta täcker inte mitt konto fakking 3 spänn? Jävlas bara kassabruden med mig, eller har lönen börjat leva sitt eget liv? För jag kan väl inte ha shoppat för över 2000 en fredags..?

Jag känner mig totalt INTE sugen på att skippa sovmorgonen imorgon och pallra mig iväg till Särmatten. Jag kommer bara sitta där och förpesta livet för sådana som har motivation att lära sig vad vi nu håller på med.
Särmatte eller sovmorgon? Pest eller fest? Borde börja med att sova lite. Undrar om Sofia ringer och väcker mig och ger mig dåligt morgonsamvete som tvingar iväg mig till matten... Kanske råkar sätta mobilen på ljudlöst. Fan. Jag är en hemskt människa. Eller bara lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0