Överlevnadsstrategi för vintern

Idag fick jag en idé för hur jag ska överleva vintern. Självklart är denna, liksom resten av mina lysande överlevnadsstrategier, ett störningsmoment för omvärlden.
Jag ska nämligen köpa jättemycket fult och skrikigt julpynt. Tänk er själva liksom. Mitt rum fyllt med neonrenar, rosa plastgranar och blinkande lampor. Hur kan man bli grå och dyster av det?


Ska snart vara inne i stan igen. Jag ska träffa Malin och äta mat på kinesrestuarang. Får se hur jag fixar kinesmat efter min snefylla som tyvärr grundades på DÅLIG sådan.

Nu ska jag ta mig samman och röja upp lite på mitt rum. Min lediga dag på lördag ska användas till att göra om min ena garderob till ett bo för mina skor. Och lite plugg. Läskigt att vara ledig en hel dag, jag kommer bli rastlös och deprimerad, och bättra på min telefonräkning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0