"Jag var bara inte gjord för dessa dar..."

Vilken dag. Jag hade tur för att jag fick skjuts i morse, och jag blev helt mystiskt engagerad i när det är rätt att döda olika djur i olika sammanhang på naturkunskapen. För det är ju lite taskigt, ska man straffas bara för att man mest glider omkring och inte fattar varför ens lilla flugvinge dras bort av nån snorunge?

Sen gick det bara utför. Historieuppsatsen var inte sparad sen i fredags, vilket betyder att det jag ha gjort i helgen är helt väck. Vad gör man liksom?
Jag sparkade lite på väggar och var allmänt sur, förbannad och otrevlig. Sen tog jag mig samman och kutade till bussen för att kolla om det fanns på datorn hemma. Nix, missade bussen så cyklade som en dåre tillbaka, och missade lunchen I ONÖDAN!
Kom försent till dansen, dog på musiken. Fick ut min ilska på Body Jam, blev helt svettig, kastade mig in i dom äckliga duscharna och cyklade till kören. Cyklade hem och blev omkörd av en gammal polares föräldrar.

Det var svårt med vår överlevnadsstrategi för måndagar idag. Det kändes verkligen motigt att skrika ut att livet var underbart. Nästa måndag Lovisa, då jävlar ska vi överleva, tack för helsjyssta tips :)

Jag kom hem vid nio denna dagen. Behöver jag säga nåt mer? Dagens uppfriskning var när Sofie fick en tant att hoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0