Huvudvärk

Det är en sån här dag som man inte ska träffa mig för första gången. Jag låg mest på golvet på danslektionen, vilket i och för sig var ganska naturligt eftersom vi hade modern. Dock kanske jag inte rörde mig helt snyggt och friskt. Det var svårt att hoppa också, för då kändes huvudet som en kokosnöt med pingisboll i. Fick iallafall spanskaprovet gjort.

Väl ute ur skolhelvetet träffade jag Malin, och våra ben tog oss likt automatik till Ulles. Lisas värktablett hade äntligen börjat värka så vi hade det trevligt. Jag hängde med Malin till jobbet för hon skulle jobba. Tyckte rätt synd om henne, väl medveten om att jag bara skulle sova ikväll. Helt fantastiskt underbart att sova.

På hemvägen köpte jag hårfärg, så nu jävlar ska jag inte se ut som en räv med trista pigment längre! Nej, nu ska jag vara Mystic romans ;) Nu får vi se hur det blir, för idag är en sån dag som jag skulle kunna schamponera håret med Veet...

Måste rycka upp mig ändå, igår somnade jag så att jag glömde äta, så jag hade helt ont i huvudet. Skärpning! Fast det är i och för sig steffe som lagar mat, vilket betyder att köttet typ kommer ha simskola i fett... iuki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0