Behöver jag berätta att måndagar är skoningslösa?

Tycker synd om mig själv som har cyklat en halv mil i regnet.

Jag vill ha en veckas lov nu, jag är så sjukt trött. Var lite dålig och skobbade halvt från musiken. Jag drog efter en trovärdig feberattack och fikade med Malin och Alexandra istället, vilket ledde till att jag slapp det väntade migränanfallet som av någon mysitsk anlednig dyker upp på musiklektionerna. Min klass borde inte få utrustas med instrument helt enkelt. Inget illa, jag är också rätt jobbig då...
Var rätt avundsjuk på Lovisa som var hemma och var nybliven moster idag. Dock missade hon intressant information, och då är det inte Steffis äckellektioner jag tänker på ;)


Julsånger idag på kören. Skona mig eller slå mig hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0