Vågspel.

Trött. Har varit i stan nästan hela dagen, såg Ricki inviga, sen gick vi omkring med klassen. Det var lite ballt med medeltidsbyn, fast när jag såg hur dom grillade hela djur kom jag på varför jag blev veggo från första början. URK. Gamade omkring efter tårtan, kön var apalång, så vi fick vänta en stund. Fast den va inte så god, så då var det tur att Ricki köpte typ världens konstigaste, men asgoa glass: rödbeta och banan.. Var bara tvungen att testa, för Sofie hade pratat om hur äcklig den var. Men den va mums :)  
Hem igen, fixade och trixade sen var det dags för konsert i Norre Katts. Det gick väl helt ok, med tanke på att scenen var minimal..Hade nårra goingar i publiken, värsta söta. Sen va det bara o kuta till bussen, käka och iväg igen. Inne i stan träffade jag Sofie, Frida, Jessica, Emma, Johanna och Josefine (som skulle va med sin hottie ;) ) Trevligt värre :) , fast Panta Rei var segt som tusan och det var rätt kallt.. Aja vissa nummer var iallafall bra, dom i slutet var kul och det som danseleverna gjorde.. Nu är jag jättetrött fast vi har sovis imorgon, börjar inte förrän vid två och då ska vi titta på KONST :S

Mamma var sur för att jag väckte henne och ville ha skjuts hem från stan, glömde att denna lama stan slutar upp med buss efter elva på vardagarna... KLOCKAN ÄR ETT, MAJA!
I sånna situationer ska man bara göra sig så liten som möjligt och hoppas på att hon har glömt det tills imorgon, för då ska jag köpa ny mobil. Äntligen!

Tandborstning. Sova. Vill ha te.
/majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0