vit kort liten sak, utan tjocka leggins

Jag hittade inte vita pumps som jag ville ha, så då KAN jag inte ha den gula. Nej det får bli en kort, vit liten sak med ballisar till :) Jag och Ellinor skulle shoppat idag, men självklart var ju stan stängd så det blev skoaffären i flygstaden och finkamning av Åhléns mohaha.. Dom ha ju rätt mycket men skulle inte varit helt fel att förlora sig i timmar på HM.. ME AND ELLIE LAJKS A LOT! Det var iallafall trevligt :)

Jag såg kungen idag, kunde inte låta bli att le fånigt åt vårt kungapar (som för övrigt såg ut EXAKT som dom gör de gångerna man har sett dom på tv.) Måste erkänna att det kändes ganska ballt när dom vinkade åt mig (och resten av halmstads befolkning). Något som också var jättecoolt var att se Per Gessle som typ inte ägnade oss en blick, men varför skulle han glo på oss vanliga dödliga liksom..?

Jag är trött mina ben är som jelly med träsmak mohaha.. Jag var jätteduktig och städade mitt rum när jag kom hem, tog in dammsugaren men sen pallade jag inte mer. Känner för att försvinna framför Vänner eller något.
/majsan

Kommentarer
Postat av: sofia.

DUUU kolla in aaaasa heta vit/silvriga pjuks med kilklack på åhlens.. nedsatt pris med 250:- riksdaler och de är dina.. värt en titt majsan ;)

2007-06-15 @ 01:35:51
URL: http://faktum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0